Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Nu var helgen slur

Publicerad 2017-05-21 20:25:20 i Allmänt

Varför tar helgen slut så fort? Älskar söndagen lika mycket som man hatar den eftersom då vet man att det är jobb dagen efter. 

Denna helg gick så fort trots att jag inte gjort något. Skulle på födelsedagsfest men stannade hemma pga av Aysha varit dålig i en vecka. Så denna helg har jag varit sminkfri. Skönt att vara det ibland . 
Älskar att sminka mig men så skönt ibland att skippa. 
Har googlat massa smink och saker jag vill ha. Får nog vänta lite. 

Mera Essie kom förra veckan . Köpte deras handskrub, kändes len efteråt . Men bara provat 1 gång. 

Har ännu inte testat Hudas highligter palette än. 
Här kommer fler bilder med hennes Rosé gold palette 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela