Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Huda liquid lipstick in Silverfox

Publicerad 2017-05-15 18:23:49 i Allmänt

Jag älskar gråa läppstift . Verkligen älskar det även om det inte ser så snyggt ut på mig. Köpte det ändå när jag beställde hennes highligter palette. För oss i Sverige är det lättast och billigast att beställa från brittiska cultbeauty. 18 pund kostar en liquid lipstick . Det finns i många fina färger. 

Misstänker att färgen är efter hennes mans instagram namn. Passar utmärkt för namnet. 

Supersnygg förpackning . 

Jag testade den precis innan jag skulle ta bort mitt smink . Yeah or nay?


Lätt att applicera men önskar som på många andra liquid lipstick att det var som en pensel istället. Doftar gott.

Ska testa den ordentligt en dag när jag sminkar mig ordentligt .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela