Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Huda Beauty 3D Highligter Palette

Publicerad 2017-05-23 20:48:22 i Allmänt

Jag älskar allt som har med Huda Beauty att göra. Ett måste för alla sminkälskare. Hennes Rosegold palette måste vara en av mina all time favorit . Hennes liquid lipstick är bara wow. Ja jag kan säga massor. Och priset förstår varför det inte är så billigt. 


Denna palette även den var slut på hennes hemsida men tur så fanns den på Cultbeauty. Ca 600kr för oss i Sverige . Gratis frakt från England. 

Den finns i 2 olika versioner. Jag kunde hejda mig och köpte en . Det som jag älskar är att det finns en beskrivning på locket vart man ska använda highlighterna.

Även om den inte är billig så kommer den räcka länge. 

Den är lätt att applicera . Mjuk och väldigt pigmenterad. Så man behöver inte ha mycket för att få that glow . 
Så timme upp. Väntar på vad hon ska släppa här näst. Kanske ögonpennor 

Skriv inläggstext 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela