Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Heta nyttiga grönsaksbiffar

Publicerad 2017-05-20 16:11:37 i Allmänt

Jag är inne på min andra nyttiga vecka . Det har gått väldigt bra och jag hoppas att det fortsätter så. Jag måste ner i vikt. Har bara ätit onyttigt plus mycket mer än ett år.

Jag äter frukost lunch middag och mellanmål. Inget ris, past, potatis, socker , kakor , godis , bröd ja allt sånt. 
I måndags gjorde jag nyttig spicy grönsaksbiffar.

Recept

2 broccoli
1 zuccini 
1aubergine
Halv lök
1 msk kokosmjöl
2 ägg
Lite fetaost
Chili
Persilja
Salt

Koka grönsakerna i ca 10 min.

Sila och få ut all vätska. 
Mixa all ingredienser i matberedaren . Gör biffar och sket i lite olja.  Servera gärna med något kött och sallad.

Ännu mera chili

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela