Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

The Ordinary Beauty Products

Publicerad 2017-04-11 21:14:52 i Skönhet

Jag skrev ju för ett tag sedan att jag hade köpt lite olika produkter från The Ordinary. Produkterna kommer från företaget Deciem The abnormal beauty company. Företaget startade 2013 så det är ett väldigt ungt företag som har några olika märken. 

Oklart för mig om företaget är brittiskt eller kanadensiskt. Tror på Kanada. 
The Ordinary produkter tror jag både är vegan and glutenfria. Inga produkter är testade på djur. 
Jag köpte alla produkter från Asos. Man blir lite skeptiskt för de är så billiga. De ligger mellan 50-100kr för varje produkt. Jag är en sån person som tror att det är bättre ju dyrare sakerna är. Jag tror jag köpte 7-8 saker . Jag har börjat använda 3 av de. De har alla möjliga saker för ansiktet. Massor med serum och saker jag inte ens vet vad det är. Det gör mig ännu mer nyfiken. 

Här är de produkterna jag börjat använda. 


Abcorbyl Glucoside Solution 12%


Ett serum som innehåller c vitamin och får fläckarna att ljusna. Jag använder det både morgon och kväll efter att tvättat ansiktet. Har faktiskt funkat väldigt bra och man kan redan se resultat. Den är kanske en av deras dyraste produkt . Runt 120kr. Låter som ett skämt. Den är dryg , så förmodligen räcker den ett tag. Så nästan too good to be sant.



Här är en lånad bild. 

Dagkräm. 30ml och kostar 63kr. 
Innehåller 11 aminosyror och är kladdfri. Går in i huden väldigt bra. 

Deras primer har jag bara använt 2 gånger än så länge . 
The Ordinary High-Spreadability afluid Primer.


Kostar nästan 70kr. Även den är 30ml. 

Väldigt lätt och kladdfri. Går in i huden lätt . En sådan produkt som jag vet att jag kommer att älska . Passade väldigt bra med Cover Fx foundation . Är supernöjd . 
Är det med alla 3 produkter . 
Lite bilder steg för steg.

Brightnening serum
Cover Fx drops tillsammans med krämen
Primee
Efter krämen
Efter primen
Cover fx foundation. Cover fx puder. Anastasia Dipbrow .
Ögon: Anastasia Modern Renaissance eyeshadow palettt. Lakme eyeliner. Kajal från Primark. Rouge Mac. Highligter Anastasia Beverly Hills. Läppstift Kylie liquid lipstick plus NYX liquid lipstick

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela