Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Jobbiga veckan nummer 1

Publicerad 2017-04-30 16:38:42 i Allmänt

Jag har nu haft en jobbig och lång vecka . Det är en kvar. Vi har haft nyöppning av butiken jag jobbar i så det har varit mycket som ska fixas och samtidigt har vi en inventering på tisdag så det har också varit saker som ska saldoinventeras samtidigt som butiken ska bli fin, medarbetarsamtal och långa dagar. Lämning 6.30 och sen stressa iväg till jobbet. . Nästa vecka kommer väl bli lika galen . Hatar inventering och just nu  är det extra jobbigt när det är första gången jag inventerar i den här butiken. Jag har inte så mycket koll. Ja men vi för se hur det blir.

Nu på väg hem efter en jourhelg. Har haft en jobbig dag. Glömde passerkortet på jobbet så stod i kylan i 50 minuter. Den glömmer jag plånboken på jobbet så bara att vända när jag kom fram till tunnelbanan.

Men nog om det. Hann iallafall köpa en massa sminkgottis. Fick hem mina paket med Cover fx med både correctingpen, concealer och correcting stick.

Är nöjd men verkligen minsta förpackningarna jag sett. Det är verkligen lite man får för pengarna . Så jag vet inte om det är värd det. Vi får se. 

Köpte nya Essie nagellack som jag kommer lägga upp på senare. 

Cover fx concealer och pen

Skriv inläggstext 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela