Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Glamglow Flashmud BrighteningTreatmeant

Publicerad 2017-04-05 04:03:00 i Skönhet

2 dagar sedan testade jag den sista masken som jag köpt. Flashmud brightening masken. Eftersom jag har en ojämn hy med lite ärr här och där så ska den vara bra för min hy. Har använt den 2 dagar i rad som det rekommenderas. Vet inte men gillar inte den som de andra 2. Känns mer som de kom lite finnar efteråt . 

Ska testa nästa vecka igen.
Men precis som de andra så är det en snygg burk med en härlig doft.

En apelsindoft kanske. 

Lika lätt att applicera och även dem ska man helst ha 29-30 min.

Skriv inläggstext 

Huden känns fräsch och len efteråt. 


Som ni ser sätter sig sminket väldigt bra. 

Jag är nöjd men inte lika nöjd som de andra 2. 

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela