Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Men hej

Publicerad 2013-03-16 22:46:33 i

Hundra år sedan jag skrev något. Tänkte att jag skulle bli aktiv igen . Eller iallafall försöka .
Så många gånger jag har velat lägga upp nya recept och matbilder men inte blivit av.
Men på sista tiden har det faktiskt inte blivit så mycket bakande. Men ska inte tappa det.
Men mkt shopping har det blivit . En Burberry trench som man velat ha men aldrig haft råd med . Men nu när mannen har snart jobbat i 2 månader så får man lite råd. Väldigt stolt att min man fick jobb efter 3 månader i Sverige och att hans svenska är bättre än så många som bott här ett tag .

Har hunnit med en ny frilla sen sist också . Älskar Gladys som fixat håret . Hon är helt enkelt bäst.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela