Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Snart är det klart hemma

Publicerad 2012-09-05 23:28:26 i

Idag har jag varit hemma och städat och fixat . Dagen började med att jag slöade hemma men så fick jag ett ryck och började med allt jag planerade igår . Gick till posten för att hämta mina paket. Tyvärr kunde jag inte hämta ut mina lampor för att paketen var för stora. Måste ha hjälp att ta hit dem. Men hämtade ut mitt nya överkast från Chili och den nya kaffebryggaren.
Slängde en massa saker och gjorde om i gästrummet . Nu ser det mycket större ut. Tog även dit den gamla mattan dit. Nu börjar det se riktigt fint ut.
Köpte ju en klocka på Mio, vet inte vart jag ska hänga den än. Hittar nog en plats.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela