Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Lite nytt i hemmet

Publicerad 2012-09-03 21:45:26 i

Det är alltid kul att köpa nya saker till hemmet.
På sista tiden har jag köpt en massa nytt. Vill egentligen göra om hela vardagsrummet men det har jag inte råd att göra. Då får det bli lite saker åt taget. I lördags köpte jag en ny matta. En vintage matta, ville ha en grön matta men den var alldeles för dyr, så det fick bli en röd. Den gamla mattan fick istället placeras under matbordet. Har också köpt en ny duk.
Det blev även en bokask som för tillfället får ligga på soffbordet.
Nu väntar jag bara på mina nya golvlampor så att det blir lite extra ljus i vardagsrummet.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela