Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

50 shades grey

Publicerad 2012-10-02 20:43:46 i

Hört så mycket om 50 shades böckerna. Att de skulle vara så bra och att det var så mycket hysteri omkring dem. Så jag köpte boken förra veckan men förstod senare att det var den sista boken jag köpt. Så i lördags köpte jag den första boken och idag är jag klar med bok nummer 2 . Jag måste nog säga att jag aldrig varit så snabb med att läsa ut några böcker så snabbt .
Härlig läsning har jag haft sedan tisdags . Sist jag läste några böcker på kort tid var nog Twiligt böckerna.
Nu längtar jag tills filmen kommer ut.
Denna bok borde också läsas av män. Hahaha . Alla kvinnor vill väl ha en man som uppskattar en kvinna på det sättet.
Jag rekommenderar den till alla och inte för att den innehåller massa snusk utan för att man som läsare vill veta mer och mer. Det är väl så en bra bok ska vara.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela