Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Lite träning gör en pigg pigg pigg

Publicerad 2012-03-15 10:01:13 i Allmänt

Jag har varit väldigt duktig denna vecka mes träningen. 4 dagar har jag tränat och känner mig så mycket piggare. Idag tränade jag på morgonen. Hoppas att jag fortsätter så här. Måste komma igång ordentligt . Hittade även fina träningskläder i rosa på gymmet som jag ska köpa när lönen kommer. Har hämtat mitt paket som jag beställde från Indien. Halsbandsset till saree. Inga dyra saker. Stor skillnad på mitt äkta halsband och detta . Nej nu ska jag äta min gröt och åka till jobbet. Jo jag behöver förslag på vad jag ska baka nästa vecka.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-20 17:16:22

var har du beställt dessa? ge mig adressen pls!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-03-20 17:27:14

Vem är det som undrar

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela