Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Saturday

Publicerad 2012-01-14 08:48:16 i Allmänt

Godmorgon. Då vaknade man igen tidigt som vanligt fastän man är ledigt. Fattar inte att jag inte kan sova ut som jag vill. Hade velat sova till 10 eller något. Men varför sova när jag kan blogga från min nya IPhone 4 s. Har äntligen fått en av lillebror. Tack världens bästa lillebror . By the way så flyttar han och frugan idag till deras lägenhet idag. Kommer att sakna dem. Har heller inte lagt upp bilder från deras lilla vigselcermoni som de hade för en vecka sedan här. Ska göra det senare . Igår bakade jag semlor för första gången och jag måste säga att dem blev supergoda och väldigt fina. Tänkte att jag ska bjuda över några vänner på semlor en dag snart. Det var lätt att göra dem faktiskt . Vill ni ha receptet säg till .

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela