Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Kitchen aid, välkommen in

Publicerad 2012-01-28 12:34:23 i Allmänt

Idag har jag äntligen fått min efterlängtade Kitchen aid. Vi kommer att bli mycket bra vänner.  Köpte den självklart i rosa färg. Köpte även en del som man kan riva grönsaker i.  Sakta men säkert kommer jag att köpa flera saker därifrån. Jag ser det som en investering. Jag vill ju bli bra på detta så att jag kan tjäna pengar på det här i framtiden.
alla saker som jag köpt

Köpte också vaniljhjärtan former så nu ska jag prova att göra det också.  Vet någon om man kan frysa in dem.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-01-28 12:51:38

Såååå fin! Vill också ha en! Tänk vad mycket gitt matbröd du kan göra med den också. Tror det går fint att frysa vanlijhjärtan, det har jag gjort....

Postat av: Ärtan

Publicerad 2012-01-29 11:23:15

Najs bajs!!

Nu kommer det bakas en massa goo saker!!! Lääääängtar!!

Postat av: nupur

Publicerad 2012-01-29 11:47:46

jag ska baka ihjäl mig ska ni se

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela