Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Fika på jobbet, varför inte från mig

Publicerad 2012-01-29 11:39:02 i Allmänt

Sitter här i sängen med min mumsiga frukost som består av havregrynsgröt med honum och en kopp te. Pratade precis med Sarah och min bror. Sarah kom med en underbar ide. Jag ska skaffa mig en f skattesel och sedan försöka att sälja mig in till företag och sälja fika. T ex frukost eller varför inte fredagsfika.
image descriptionimage description

Ja här ser ni några av sakerna som jag har bakat. Nya projekt är på väg. Så alla ni köper fredagsfika till jobbet byt bageri. Sen Alla ni som inte orkar baka själva till något stort tänk på mig.

Kommentarer

Postat av: Fa ray ray

Publicerad 2012-01-29 22:20:44

Ja, bästa idén !!! Det är ju sååååååå din grej !

Postat av: Helena

Publicerad 2012-01-29 23:49:48

Jättebra ide, kommer att bli superbra!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela