Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Baking time

Publicerad 2012-01-15 17:42:06 i Allmänt

Har lyckats baka nu 2 gånger denna vecka . Övning ger färdighet. Jag hoppas att jag en dag kan bli riktig duktig så jag kanske kan öppna catering eller något. Igår innan jag skulle till middag hos Joyce tänkte jag att jag skulle prova att göra donuts . Det var ganska så svårt. Till nästa gång vet jag att oljan ska vara på väldigt låg värme redan från början . Tänkte att jag skulle ta med till Joyce men dem blev klar hemma för jag vet inte om de blev så goda inuti . Men de blev ju fina iallafall . Det var underbart fint hos Joyce. Världens största etta hade hon . Säkert lika stor som min lägenhet. Och med öppen spis. Så härligt. Och My godness så mycket god mat hon hade gjort. Allt var libanesiskt och det var verkligen så gott. Ska göra lite av de goda salladerna och grönsaken hon gjorde . Nej nu ska jag fortsätta kolla på Revenge.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela