Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Few words before bedtime

Publicerad 2012-02-13 22:44:56 i Allmänt

Kom hem nyss efter en lång dag. Först jobbade jag 12 timmar, men det kändes inte som att jag var på jobbet så länge. Sedan blev det en mysig middag på Shanti Lounge för att fira att Sarahs mamma har fått en gymnaseutbildning. Och med väldigt bra betyg. Power to her. Tyvärr blev det inga bilder för det var ganska mörkt inne på restaurangen. Hade velat fira henne med en tårta kanske. Har länge funderat på att göra en rainbow cake.

Jag hittade denna bild på nätet. Ska nog göra en sådan snart, men inte använda smörkräm utan en white chocolate cream cheeese frosting. Vad tycker ni. Sen har jag kommit på ur min nästa chokladtårta ska ha för fyllning. Hoppas att den blir lika god som jag har föreställt mig.  Har även kommit på hur Melissas Barbie tårta ska se ut. Håll tummarna på att jag lyckas.

Nej nu blir det nog  time for me to go to bed. Jag hade tänkt att kolla film men tror inte att jag orkar det idag. har en lång dag imorgn också. Alla hjärtans dag.  Hoppas att jag inte blir en sån där som bakar hjärtbakelser på valentines day. Eww.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela