Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Dresses dresses dresses

Publicerad 2012-08-17 23:27:46 i

Finns så mycket fina klänningar att jag inte ens vill gå in affärer. Vart man än går så hänger det en massa klänningar . Värst av alla är ju Zara. Jag undviker det så mycket som möjligt . Jag är inte 20 something så jag kan inte längre gå och handla en massa klänningar . Nu är jag ju 30 something så då måste man vara vuxen och avstå saker man inte behöver .
Jag har blivit ganska bra på det men kan nog bli bättre. När en klänning inte passar så blir jag ganska så glad, fast kanske mest ledsen hehe .
3 klänningar ser ni här. Den första har jag köpt . Passar perfekt till vardagen och inte dyr. Den andra ska jag beställa efter lön. Och den sista måste jag agera som en vuxen. För dyr och ska inte slösa i onödan. Men väldigt fin. Kanske blir på rea eller så skulle den säkert inte passa.
Nej nu ska jag sova och drömma om alla fina klänningar jag sett.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2012-08-18 09:06:25

Haha...duktigt av dig att inte köpa alla! Den sista har jag en som liknar, primarkfynd som är superskön! Dessutom ser man smal ut i den!

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-08-18 09:18:59

Bilderna är i fel ordning. Det är den sista jag har. Ja blogg från mobilen funkar ju inte så bra

Postat av: Helena

Publicerad 2012-08-18 13:06:25

Då har vi nästan likadana!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela