Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Måndag

Publicerad 2012-04-02 19:49:44 i Allmänt

Har varit blä veckor för mig. Det bästa har nog varit att jag har kunnat träna ordentligt mycket och varit riktigt duktig. Jag gör inte så mycket annat. Har inte heller bakat, men ska försöka att göra dem imorgon om jag orkar. Är sjuk . Idag mår jag bättre men var dålig i helgen. Så här såg det ut på fika bordet när jag hade fika hemma hos mig . Cheesecaken blev mycket lyckad och väldigt god, men däremot min kladdkaka blir misslyckad hela tiden . Vet inte vad det som hänt.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2012-04-02 23:14:00

kan du vänligen lägga upp receptet på din cheesecake!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela