Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

The book is here

Publicerad 2011-09-05 21:32:27 i Allmänt

Idag var jag och hämtade den efterlängtade boken Macarons Cucakes Cakepops och andra söta bakverk . Its wonderful. Jag är skitnöjd. Det är lätta recept och boken är så fin.

Macarons, cupcakes, cakepops och andra söta bakverk (inbunden)

Boken finns nog i de flesta bokaffärer men jag köpte den på www.bokus.se
Så slutet av veckan blir det massor av macaron bakning inför helgen. Dem jag gjorde i fredags blev goda och omtyckta, så det kommer att bli nya med choklad och havssalt och sedan lite andra smaker. Vad det blir får ni veta senare.

Nu väntar jag på 2 andra bakböcker som jag också betällde förra veckan.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-05 21:50:16

Fan, den har jag ju köpt till dig i present!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela