Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Söndag

Publicerad 2011-09-25 23:00:49 i Allmänt

Snart är denna helg över. Typiskt att den dag man är ledig går så himla fort. Alldeles för fort.
Vaknade som vanligt innan 6 men lyckades somna om och vaknade sedan strax innan 10. Det var skönt att sova. Jag ganska så trött när jag vaknade. Hade helst stannat kvar i sängen men hade massor att göra. Tvätten väntade på mig. Det var några månader sedan jag tvättade så det var massor massor med tvätt.


Tror jag tvättade 8 ikea påsar. Jag hade tur att jag fick hela tvättstugan för mig sjölv, annars hade jag aldrig hunnit.
Mamma kom på besök idag så hon höll mig sällskap den sista timmen.

Efter tvätten åt vi lite pizza och sen så hade jag fullt upp med att städa och laga middag till kvällen. Karishmas och Tasmias föräldrar kom också hit till Vällingby idag. Gjorde mat till oss all. Det blev persiskt som vanligt. Det var mycket trevligt att ha alla här. Kommer att sakna lilla mamma.

Så nu är det dags att sova, ska upp om några timmar igen. Imorgon väntar gymmet på mig. Träna träna träna, nu måste jag komma igång på riktigt. Det blir spinning imorgon. Ska försöka att träna 3 dagar denna vecka. Åker till Uppsala efter jobbet på torsdag eftersom pappa ska operera sig. Så ingen träning torsdag och fredag.

Nej nu är det dags att zzzzzzzz. Godnatt

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-27 19:52:07

Vilken mysig söndag!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela