Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Saturday morning

Publicerad 2011-09-24 08:57:47 i Allmänt

Varför kan man aldrig sova när man har tid att göra det. Ännu en dag som jag vaknar långt långt innan klockan ringer. Typiskt att jag vaknade innan 6 i morse när jag ska gå upp 9. Jag sov iallafall typ 4 timmar i natt i sträck.
Idag ska jag jobba extra, det var ett tag sedan jag gjorde det på en helg, men lika bra.  Snart flyttar ju brorsan så I need the cash. Det är en ganska skön tid 12-18. Sen blir det middag hos Roya i deras nya lägenhet som de har tills de flyttar in i den nya fina lägenheten som inte är klar än. Ska bli trevligt. Helena med Alva kommer också.

Sitter och googlar massa resor. Tänkte att jag och Songeet nästa höst ska åka på våran honeymoon som inte blev av.  Kollat Mexico. Roya och jag hade kollat på samma ställe. Hon och Dou åker i december.



Verkar vara perfekt.  Kollade även in andra lyxresor till olika öar i västindien och sedan ställen i franska polynesien, men det kommer jag aldrig att ha råd. Kostar djävulskt mycket pengar. Kollade lite Kuba också. Vi får se vad det kan bli. Finns ju en massa härliga ställen. Hawaii skulle också sitta fint. Drömma kan man ju.

Shoppade lite igår, vilket inte var bra. Lägger upp lite bilder sen. Har köpt alldeles för många klänningar detta året. För en gångs skulle har jag använt det ganska bra också.  Nu letar jag efter en lång klänning. Har alltid trott att jag inte skulle passa i det, men kanske gör jag det. Man vet ju inte förrän man provat.
Någon som vet vart jag kan hitta en fin elegant långklänning.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela