Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Dags att skriva lite

Publicerad 2011-09-22 12:18:17 i Allmänt

Hej hej

Har inte varit så aktiv den sista veckan. Tänkte att jag skulle skriva några rader när jag inte gör så mycket i Uppsala.

Det är skönt att vara här för någon dag. Sova äta är typ det man gör. Ganska skönt.  Skönt att komma hit när det har varit en händelserik vecka på jobbet. En riktig jobbig vecka. Då är det alltid trevligt att träffa sin familj.

  Så nu tänkte jag att jag skulle skriva om kläder och shopping. Jag fick ju presentkort av min svägerska när jag fyllde år på Hm. Perfekt. Hittade dessa snygga saker.
Har letat efter en sån klänning som inte kostar skjortan.

This I LOVE. Som ni vet älskar jag denna färg.


 Och sen dessa underbara skor.

Fanns ännu mera saker men fick nöja mig med dessa saker.


Vill även ha detta:


Jag hoppas att jag aldrig kommer att tröttna på cerise. Tror inte att jag kommer att göra det, men vem vet. Finns också massor av cerise plagg på Gina Tricot också. Ingen ide för mig att ens gå in.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-09-22 17:03:47

Fina kläder! Hur länge är du i Uppsala? Hälsa Melissa!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-09-22 17:12:11

Im kommer jag hem. Åker direkt till jobbet. Det ska jag göra.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela