Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Äntligen här

Publicerad 2011-10-02 22:29:20 i Allmänt

Har inte kollat posten sedan torsdag och råkade se ett brev från migrationsverket alldeles nyss. Öppnade det så klart på en gång och det visade sig vara papper på hur jag skulle gå till väga för att skriva på en försäkran på att jag och Songeet var gifta. Så imorgon ska jag skriva ut det och skicka det och lite andra papper och några bilder. Sen så tar det väl några veckor och sen så kanske vi inte behöver vänta längre. Då får han komma hit snart. Det känns som om det var hundra år sedan vi var tillsammans. Snart ska vi leva tillsammans på riktigt. Detta var en bra avslutning på en söndag. Håll tummarna för oss.

När man tänker på kärlek så tänker jag på filmen jag såg idag. Crazy, stupid love.


En riktig bra film som både rolig och bra. Jag blev glad av den och tänkte mycket på kärlek och det är verkligen sant. Kärlek är verkligen crazy och stupid men vi alla behöver den.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-10-03 22:33:22

Hoppas att det går fort nu, Ser fram emot att träffa honom!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela