Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Uppe med tuppen

Publicerad 2011-11-01 08:24:15 i Allmänt

Japp då var man vaken med tuppen igen då. Hatar att vakna när jag inte behöver det. Vågar inte sova nu heller för då kommer jag vara helt död på jobbet idag.
Istället sitter jag och googlar halloween. Ska följa med Karishma och Tasmia på halloween fest hos Joya på lördag. Jag har bestämt att jag ska vara Poison Ivy. har köpt en röd peruk, hade velat ha enrödare men hittade inte.


Kim Kardiashian var grym i denna dräkt.  Dock kommer jag inte kunna ens fixa en hundradel av denna dräkt men ska försöka iallafall. Har en klänning, hår nu fattas bara bladen. Bäst skulle vara om jag fick tag på platsblad. Ska ut och leta i ue också.  Javi får se.

Lägger upp lite bilder från Grill senare. Var den finaste restaurang jag varit på. Dit blir det flera besök.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-11-01 16:42:47

Blir nog en superbra dräkt! Coolt med röd peruk. Överlevde du jobbhelgen?

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela