Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Tuppen och jag

Publicerad 2011-11-25 09:34:21 i Allmänt

Vaknade med tuppen. Det blev inte som jag ville att jag skulle få sova till 9.30. Vakande då istället klockan 6.  Ska till tvttstugan och börja med tvätten. Hoppas att jag hinner tvätta allt. Har lite ärenden i centrum också, ska passa på medan tvätten torkar. Ville träna en tror inte att jag hinner.

Har sedan några veckor sedan  börjat använda torrschampoo så jag inte tvättar håret varje dag. Har provat lite olika nu.
Billig och ganska bra för att den ju st är så   billig. HM har ofta kampanjer på den. Dock kan det klia i hårbotten.




Väldigt stark doft, gör så jag fårhuvudvärk. är faktiskt inte så bra som alla säger.


Batiste torrschampoo som blivit ganska populärt här nu i Sverige, har innan sett mycke av det i England. Är väldigt bra och skulle rekommendera den. Finns i olika dofter också.



Bäst av alla tycker jag är Tresemmes instant fresh. Suger åt sig fettet bra och det syns inte så mycket att man har torrschampoo i håret. Prova den om ni tycker att ni tvättar håret för ofta.

Ikväll blir det middag på Back a Yard. Jamaikanskt, mums.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-11-25 23:03:42

Din dag hade ju inte kunnat få en bättre start, ett samtal med mig är den bästa starten på dan!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela