Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

111111 klockan 11

Publicerad 2011-11-11 11:57:45 i Allmänt

Ja då var det dags igen. 111111 och klockan 11. Vad gjorde jag då. Jo stod i köket och gjorde brule pudding precis då. Tänkte inte ens på vilken dag det är tills jag såg det på facebook.
Ikväll ska det bli middag med kyckling med fyllning, det ska vara pinjenötter, lök, aprikoser och russin och potatis i den, ska serveras med saffransris. Efterrätterna blir brulepudding och hallongpaj. Och äntlingen har hag köpt en brännare så det blir en riktig pudding.

Lillebror har köpte en mirakel dammsugare och aldrig har jag sett en sån bra dammsugare så nu har jag också beställt en sådan.
Electrolux Z8840

Nej nu ska jag fortsätta att städa. Lägger upp bilder senare från middagen.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela