Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Tillabaka

Publicerad 2011-05-17 20:54:54 i Allmänt

Hej
Det var ett tag sedan jag bloggade, har haft full upp. Har inte ens kunnat lägga upp presenterna jag fick av Tania. Förhoppningsvis så ska jag ta med en tårta till Marie så då kommer jag att lägga upp bilder på tårtan på fatet jag fick av Tania.

Helgen gick så snabbt, synd. Hann gå till Vapiano för att egentligen fira Tasmia lite, men tror att ingen tänkte på det.  På lördagen firade vi lillebror och Fahim som fyllde 15 och 16 maj. Trevliga firandet var hos Fahim som lagade nice nice lamm.



Som vanligt hade jag med mig kameran, vad är livet utan bilder???


Jag och lillebror som nu är hela 28 år.
 Bästa bilden ever. fahim kommer att döda mig.


Ja det var en trevlig kväll men synd att jag var så seg efter att ha jobbat.

Söndagen avslutades med biryani som jag gjorde för första gången, blev gott men glömde ta kort. Bummer.

Är det någon som kan rekommendera bra brunch ställen som inte kostar skjortan?

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-17 22:04:59

ser ut som om du har haft en riktigt trevlig helg!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela