Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Migraine you are not welcome here

Publicerad 2011-05-31 20:33:32 i Allmänt

Har haft migrän lite fram och tillbaka sedan natten till måndag. Hela nacken är spänd och det är så jobbigt att känna denna jäkla smärta. Imorgon ska jag äntligen gå till naprapatkliniken på söder och få massage mot migrän och kanske akupunktur också. ralf på jobbet har varit där många gånger och hon som ska massera är jätteduktig.

This is what I need.

Har haft en jobbig dag på jobbet också. Hoppas att det är bättre imorgon. Jag känner att jag behöver ledigt från allt.
Tänk om jag kunde få lite lyckokakor
med alla mina önskningar i livet och att de skulle bli sanna.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-06-03 22:49:34

Hoppas att massagen var riktigt skön och att du slipper migränen!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela