Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

I died and came to heaven

Publicerad 2011-05-03 09:03:41 i Allmänt

I söndags så kan man säga att jag dog och kom till himlen. Jag skulle egentligen jobba men frågade en kollega om hon ville jobba för mig istället. Har varit så trött senaste veckorna, vet inte varför.
Karishma och Tasmia skulle till Barkaby och kolla möbler så jag frågade om det fanns plats i bilen och det fanns. Inte bra för mig att jag följde med dem dit.
Vi var på Mio och jag blev kär i typ allt. Deras modern classic avdelning har nog de finaste möblerna jag sett i Sverige. Men priset är lika fint som det ser ut. Även där får jag vänta tills år 2075 för att köpa något.
Här kommer lite bilder på saker jag hittade men inte köpte.


Ja jag kan nog lägga upp hur mycket bilder som helst. 

Tjejerna hittade en skitsnygg soffgrupp som de beställde.
Sedan drog vi vidare till Chili där jag också dog. Där köpte de matgrupp, lampa och vardagsrumsbord. Jag köpte lite småsaker. Dem hade väldigt bra priser på möbler. Jag kan rekommendera Chili till alla som gillar Mio.

 
 Jag vet inte vad man egentligen ska ha i dem, men för mig passar dem perfekt i badrummet.

Köpte denna fina klocka också till köket

Sist drog vi vidare till Ikeam som vi bara hann stanna i en timme vilket va bra för mig. För jag hann handla en massa onödiga saker.
Nu ska jag inte till någon av dessa affärer tills jag vet att jag har råd att köpa något. Tur att Tasmia stoppade mig några gånger.
Någon som vet vart jag kan köpa ljusrosa gardiner till köket?

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-05-03 15:06:20

Kul med lite möbelshopping! Jag och Alva har varit i barkarby idag, men handlade bara lite småsaker på ikea.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-03 19:49:04

Du är duktig som pallar att ta dig dit med barnvagn. Hittade rosa gardiner på

Åhlens

Postat av: Helena

Publicerad 2011-05-03 22:23:29

Hade kunnat göra det enkelt för mig och åka någon kväll med johan, men vad skulle jag då ha gjord idag? :) Hatar dock att åka pendeltåg, det är bara så tråkigt!

Ser fram emot att få se dina gardiner!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela