Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Drömmen om rosa

Publicerad 2011-05-04 20:12:09 i Allmänt

Alla som känner mig vet hur mycket jag älskar rosa. Cerise är nog favoriten. Älskar att baka rosa saker, köpa rosa kläder och rosa inredning.
Lyckades få tag på rosa gardiner till köket, kanske inte de ljusrosa som jag var ute efter, så det fick bli en cerise färg istället. Lägger upp bilder på dem och de andra sakerna jag köpte igår, men inte ännu utan imorgon.

Jag hittade en fin rosa kjol från Zara.

Jag hittade även dessa saker som jag inte köpte.


Ville verkligen ha kavajen, men jag kommer inte kunna använda den så mycket så det var lika bra att köpa.

Kolla in också dessa rosa tårtor


Får bli framtida projekt att klara av. Men jag ska försöka iallafall nångång.

Nej nu ska jag gå och äta gröt som inte är rosa.

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-04 23:14:25

Tårtorna och skorna var grymt fina!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-05-05 10:14:48

japp ska fixa tårtorna one day

Postat av: Helena

Publicerad 2011-05-05 11:14:13

Snygg kjol, testa gärna tårtorna på oss! 

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-05-05 11:25:05

självklart

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela