Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Den som väntar på något gott.....

Publicerad 2011-05-28 19:14:28 i Allmänt

Trodde verkligen att min möhippa skulle vara idag. Jag har varit väldigt nyfiken och var 100 på att det var idag, men där fick jag. Jag tror faktiskt att de ville att jag skulle tro att det var idag eftersom de "råkade" skicka fel meddelande till mig och hade konstiga uppdateringar på statusar och så. Och att hela gänget dök upp på jobbet och väntade på mig när jag hade slutat. Jag har nog aldrig varit så chockad.
Så ingen möhippa idag och jag har ju bytt helg så då var man ledig idag och vad har jag gjort då?

Jo har varit ganska effektiv idag tanke på hur slö jag har varit de senaste månaderna. Har städat lite, har varit och handlat mat, hämtat ut paketen med sakerna som ska till Bd och sen så har jag handlat lite till mig själv.
Egentigen borde jag börja packa smått till Bd eftersom det är så mycket saker som ska med. Men den som väntar på något gott.... så det får bli en annan dag.

Tania har åkt tillbaka till USA så nu kommer man inte se henne på ett tag. så synd att jag inte hann träffa Nazi. Hon har blivit såååå söööt som en docka och pratar skitroligt. Hon pratade med mig som om vi hade diskussioner om en massa saker. Synd att vi inte hann umgås med Tania heller så mycket denna gång. Kommer att sakna henne.


Jag och Tania på Barbeque. Synd Ninni det var fel på bilden jag tog på er så den kunde inte läggas ut.
Sedan kom Karishma och Tasmia också så då blev det mer mat på Pong och den slutade med te på Burger King.

Jag var på jakt efter jeans idag och hittade dessa på H&M. Passade perfekt för en gångs skull.

Köpte även dessa saker.
Älskar clean parfymerna och passade på att köpa eftersom jag ändå skulle köpa någon ny doft.

Äntligen fick jag tag på små höga formar på www.kitchenstore.se
När jag kommer hem från Bd ska jag eventuellt köpa 2 storlekar till så jag kan göra våningstårtor. Peeps glöm inte mig när ni vill ha tårtor.

Sen handlade jag en massa Bd saker men det har jag inte tagit nån bilder på.

Hade tänkt att jag skulle åka till jobbet och ta igen det som jag inte har hunnit med, men det blir inget. Kan lika gärna göra det hemma.

Nej nu ska jag försöka övertyga mig att inte gå till centrum och köpa snask. Nej Nupur den som väntar på något gott......

Kommentarer

Postat av: Fa Ray Ray

Publicerad 2011-05-28 23:28:35

Tro mig Noppan, it´s worth waiting for.... :D

Postat av: Helena

Publicerad 2011-05-29 00:21:01

Ha ha....jag är såååå nöjd över att du trodde det skulle vara denna helg men tji fick du!

Men som Fa Ray Ray säger. It´s worth waiting for!

Och imorgon ses vi, det blir skoj! Ska iväg och simma men jag Alva dyker nog upp vid 15-16 tiden om det passar dig? Sov gott

Postat av: Helena

Publicerad 2011-05-29 12:18:19

Vill också ha Clean parfymerna!

Postat av: lisacorneliaa

Publicerad 2011-05-29 12:31:27

Allt bra? :D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela