Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

30 års kalas

Publicerad 2011-05-22 11:00:19 i Allmänt

Igår var vi på 30 års fest hemma hos Marie. Facinerande hur många som får plats i hennes etta. Jag vet inte hur många som var där, men det var många iallafall.
Det bjöds på tårta och snittar. Sedan hade jag med mig min tårta som faktiskt blev god.

Marie och hennes mamma hade gjort 50 st smällkarameller och så här såg det ut. Jag kommer nog inte ihåg hur man gör dem. Kanske borde jag prova nästa gång Melissa fyller år.

Fina tjejer .

Födelsedagsbarnet när alla sjöng för henne.


Jag kom hem ganska tidigt för jag var trött och mådde inte så bra. Jag tror att jag sov typ hela dagen igår.
Tänker fortsätta med det idag också. Tänkte kanske baka muffins till jobbet men vet inte om jag orkar.

Jag sa ju att jag skulle lägga upp sakerna jag fick av Tania och här kommer dem Shama.
 
Jättefint tårtfat, små muffinsformar som jag också kan använda som utstickare och sedan Madeleine kakformar från Wilton. Har aldrig gjort Madeleine kakor så kanske ska prova det.


Mamma har köpt ett kafat till mig också, undrar hur det ser ut.

Har även beställt en massa härliga färger från USA b la neonfärger så när jag har fått dem ska det bli en härlig neonrosa tårta.  Sverige är så tråkig när det gäller bakning, vi har ju ingenting här. Jag var dum som inte sa till Tania att ta med sig lite färger.
Nej nu ska jag gå och vila ännu en gång.

Kommentarer

Postat av: Kattis

Publicerad 2011-05-27 13:00:53

En blogg för dig, kolla in det här..! http://millistartorochannat.blogspot.com/2010/11/steg-for-steg-converse-babysko.html



Postat av: Anonym

Publicerad 2011-05-27 15:46:23

tack kattis

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela