Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

När jag inte kan sova

Publicerad 2011-03-24 09:48:29 i Allmänt

Ja när jag inte kan sova så gör jag dumma saker som att kolla på saker jag inte får göra. I morse så vaknade jag vid 5 och kunde inte somna om. Jag vände och vred på mig, men inget hände. Så tillslut gick jag upp och kollade in alla klädsidor jag kunde hitta. Jag ska inte kolla på kläder och sånt eftersom jag ska inte shoppa, men ibland kan jag inte bara låta bli. Jag hittade massor av saker som var fint. Jag försökte kolla in dyra designer kläder för det vet jag att jag inte kan köpa. Men sen så kommer man alltid in på sidor där man har råd att handla.

Måste säga att jag blev besviken när jag såg Dolce&Gabbanas kollektion. Konstiga kläder, verkar som de har blandat allt. Inte för att dem bryr sig vad jag tycker.

Men sen så hittade jag dessa snygga klänningar från Marchesa


I love this. Så jag. Men kanske år 2075 kan jag äga en sådan. Eller inte ens då. Men liknade finns på ASOS. By the way så är det 25% rabatt där. Farligt för mig. Jag gick in och lade lite klänningar i korgen men sedan loggade jag ut.

Hittade även dessa underbara skor från www.ellos.se


Dem bruna finns på HM och dem röda finns på Haléns. Ett av paren ska jag nog köpa. Jag har bestämt mig att denna sommar ska jag ha på mig högklackat. Allt ser så mycket finare ut i högklackat. Jag har så många par som jag inte ens har använt en enda gång så det är dags att dem kommer ut.
 Har man på sig högklackat så måste man också klä upp sig lite.

Sen var jag säkert i över en timme och kollade sareesar. Jag ville köpa allt jag såg. Men det blev inget där heller. Jag hade bestält 2 sarees från Indien i februari, tror att dem kommer imorgon eller början av nästa vecka. Lägger upp bilder senare.

Igår var jag ju och hälsade på lilla Alva. Och hon är verkligen liten och så söööt. Jag hade så bråttom på morgonen så jag glömde kameran, men tog en fin bild med mobilen.


Hon är så så gullig när hon ligger och funderar. Det märktes inte på Helena att hon hade fött barn bara för 2 veckor sedan.

Det var limepajen som jag tog med och den blev mycket lyckad. Tror att jag ska göra en senare idag och ta med till jobbet så att dem får smaka eftersom jag pratar så mycket om vad jag ska baka..

Helena hade bakat kärleksmums och småkakor. Supergoda.

Ja idag blev det lite annat än bakning. Men skriver lite mera sen när jag har bakat.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-03-24 09:53:40

Både jag och Alva tyckte att det var sååååå kul att du kom förbi!

(Och de bruna skorna med kilklack tyckte jag var supersnygga)

Allt blir finare med högklackat, men då ska man palla gå med dem också, därför är kilklack bra tycker jag, snyggt och lite skönare att gå i!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-03-24 10:13:06

ja eller hur, ska nog köpa dem. och jag kommer snart och hälsar på igen

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela