Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Dags för några nya rader

Publicerad 2011-06-15 23:05:17 i Allmänt

Hej
Jag har ju inte skrivit på en evighet. Jag har haft några jobbiga veckor nu, men det börjar äntligen att ljusna. Pappa har varit väldigt dålig och legat på sjukhus och jag tappade helt och hållet lusten att göra något. Jag ställde in min möhippa som de skulle haft förrra helgen på grund av det. Men jag hoppas att jag får uppleva den senare. Hade verkligen sett fram emot den. Jag vet att den hade blivit galen galen för jag crazy ass kompisar. Love them.

 När jag inte mår bra så kan jag inte slappna av och har inte lust till något alls. Mest ledsen var jag över att pappa och mamma inte kanske kan åka till bangladesh och vara med på min bröllopsfest. Men vi får hålla tummarna för att de kanske trots allt kan åka för 2 veckor och åker då tillsammans med oss andra. Så allt har varit rörigt.
Jag har inte ens orkat att planera något för bröllopet.
Men allt som ska fixas i sverige är nu ordnat så nu är det stora bitarna i BD kvar, men det håller släktingarna koll på. Måste säga fy fan vad det är jobbigt att planera saker när man inte ens är där.
Vi får väl se hur det blir.

Mina ringar kom idag, men ska hämta ut dem nästa vecka. Alla presenter är köpta till alla och Songeets alla saker är köpta. Skönt att något är gjort. Ni får se min packning sen. Jag får nog packa ner mina egna saker i Babus och mammas väska.

Hann med en snabb shoppingtur med Ninni på stan. Var på jakt efter kläder jag kunde ta med till BD. Vi varpå Zara och hittade 2 blusar. En rosa och den här:

Jag lägger upp den andra bilden sen. Köpte också ett par svarta mjuka jeans som Ninni hittade. Sedan blev det härligt orange nagellack.

Kom hem ganska sent och gick till Karishma och Tasmia och åt ihjäl mig. Är fortfarande skitmätt. Karishma hade gjort en god yougurtkaka mmmmmmm.

Imorgon bitti drar jag till Göteborg för utbildning så nu måste jag verkligen sussa.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-06-15 23:21:15

Håller tummarna för att de kan åka med!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela