Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Who am I fooling

Publicerad 2011-12-14 00:12:28 i Allmänt

Det var ett tag sedan jag bloggade. Har lite bilder från min möhippemiddag som världens bästa tjejer hade fixat. Tänkte att jag skulle lägga upp dem imorgon.
Jag är ledig imorgon och tänkte att jag skulle träna 7 på morgonen. Men som sagt who am I fooling. Jag kom för en stund sedan och tror verkligen inte att jag kommer att infinna mig i gymmet klockan 7. Men som sagt vi får se, jag har verkligen varit duktig men träningen.
Annars har jag tänkt att jag skulle vila på min lediga dag, städa lite och sen baka. Det känns som det var ett tag sedan. Jag vet inte rikigt vd för något.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-12-14 08:13:25

Koka knäck vet ja!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela