Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Uppsala time

Publicerad 2011-08-25 11:58:40 i Allmänt

Är i Uppsala efter en lång lång tid. Jag kommer inte ihåg när jag var här senast. Det måste ha varit i maj eller juni innan morsan och farsan åkte till BD.
Det var kul att träff alla igen. Melissa har börjat skolan. Hon är en stor flicka nu. Hon har dessutom tappat en tand.

Uppsala innebär för mig att jag blir extra lat och gör inget och bara äter. Igår vid iftar time var det hur mycket mat som helst. Synd att jag inte tog med mig kameran så jag kunde lägga upp bilder på maten. Som vanligt orkade jag äta 2 saker sen var jag mätt.

Shuchi har tagit med sig mina bröllopskort. Dem kunde ha blivit bättre, så går det när man tar en vanlig fotograf. Men dem blev iallafall bättre än förra årets.
Här kommer lite bilder.
Detta var scenen. Synd att vi inte fick med hela lokalen, men Songeets bilder kommer väl någongång och där finns riktigt fina bilder.


Lägger upp snart igen. Måste vila hahaha

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-25 17:47:11

Bilderna var fina o ni var jättefina!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela