Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Trevlig helg har det varit

Publicerad 2011-08-28 12:32:50 i Allmänt

Det varit en trevlig helg men den har gått alldeles för fort. Typikst att helgerna ska gå så fort. I fredags gjorde jag ingening när jag kom hem från jobbet. Jag bestämde mig att bara vara hemma och inte göra så mycket. Kollade på film hela natten. Kollade å No strings attached och The other woman. Den första var rolig och bra, den andra var också bra men lite deppig.No Strings Attached PosterThe other woman

Lördagen gick så snabbt. Kändes som jag hade hela dagen på mig att göra en massa saker men det hade jag inte. Lördagagen var både Helenas födelsedag och min svärfars dödsdag. Han dog för 15 år sedan. Synd att jag aldrig fick lära känna honom, jag har bara hört fina saker om honom.
Dagen började med städning av köket. Jag grovstädade hela köket och organiserade alla skåpen. Kom på sedan att jag hade glömt kylskåpet, men det får jag ta tag ikväll. Här kommer lite bilder på hur det har blivit när jag gjort om.     
'
Fick en rosa duk som jag ville ha. Jag köpte tyget på Ikea och istället för att sy kanterna använde jag klistra på sak som finns också på Ikea. En sån bra uppfinning. Löparen är köpt Indiska.

Även här köpte jag tyget på Ikea. Löparen kommer också därifrån.

 Förstår inte riktigt varför alla bilder blir så här fastän jag redigerar dem.

På kvällen var det födelsedagsmiddag hos Helena. Det var riktig god mat och kladdkaka som efterrätt. Det var tapas och det fanns massor av olika saker. Kalle var också där. Han är så liten och söt. Alva var glatt humör.


Jag vet inte vad som hänt med datorn, men det går inte som jag vill så jag lägger ner. Får fortsätta efter jobbet. Ciao


Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-30 18:34:44

mysigt

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-30 20:22:53

Jättefina dukar! Vad duktig du är på att pyssla hemma.

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-30 20:34:49

jag måset få ordning på alla mina saker och just nu har jag orken så det är bäst att passa på.

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela