Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Sociala jag

Publicerad 2011-08-12 21:27:02 i Allmänt

Åh vad jag längtar att få sova ut. Det känns som jag inte har fått sova på hundra år. En jobbdag kvar och sen en dag ledig.
Måste säga att jag är ganska stolt över mig själv. Jag har varit ganska så social efter  jag kommit hem från Bangladesh. Jag har varit på bio 2 gånger och sen har jag varit ute på middagar. Mycket för tt vara mig. Ska bli ännu mera social snart. Kanske börjar jag att gå tillbaka till mitt gamla jag. Jag hoppas det. Det är så tråkigt att vara tråkig. Nästa vecka så börjar även träningen och det ka bli kul. Och jag hoppas att det blir bio eller något imorgon. Vi får se vad som händer efter jobbet.

Var på middag med Helena, Alva, Karishma, Tasmia och Emil. Det var längesedan vi sågs så jag bjöd med honom. Smal har han blivit också. Det var kul att träffa honom, stackarn så mycket som vi retade honom.



Visst har han blivit smal.



Inte syns det på Helena att hon har fått barn för 5 månader sedan. Lilla Alva var ganska trött eftersom hon bara hade sovit 20 min på hela dagen.

Som jag nämnde förut så har jag shoppat och det var ju inte så bra, men jag gav bort halva min garderob innan jag åkte till Bd så det behövdes lite nytt. Köpte bland annat klänningen jag har på mig på bilden.  Sedan köpte jag 60 tals klänningar.Perfekt när det blir kallare. Lägger upp kort imorgon.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-12 23:36:36

Häng på söndag?

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-08-13 17:13:02

fin klänning!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela