Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Goodmorning

Publicerad 2011-08-09 09:30:29 i Allmänt

Tänkte att jag skulle skriva några rader innan jag går till naprapaten och sedan till jobbet. Jag gjorde illa ryggen på jobbet i lördags och har knappt kunnat gå på 2 dagar och varit så stel, men det började bli bättre igår kväll. Jag har alltid sådan otur. Jag kom hem från Bangladesh och var frisk och sen pajjar jag ryggen och kunde inte gå till jobbet på 2 dagar. Jag hoppas att oturen vänder.
Efter naprapaten ska jag gå förbi Indiska och kolla in deras rea. Jag fyndade en massa saker förra veckan. Köpte löpare och dukar och sånt. Fyndade en massa på HM hemsida också. Här kommer lite bilder på fina dukningar som jag hoppas att jag ska kunna göra
.

Först måste jag kunna ordna så att jag kan ha ett matbord i vardagsrummet. Det är så tråkigt att ga middag när alla i sitter i soffan och äter. Jag vill att alla ska kunna sitta vid ett bord och äta och koppla av.  Vi får se hur det kommer att gå.

I september tänkte jag ha en fika hemma hos mig där jag ska baka en massa olika saker. Ska nog prova på att göra Maccarons igen. Vi får se hur det går. Kolla in denna fina tårta som Martha Stewart har gjort.

Den är ju hur fin som helst. Önskar att jag kunde bli så duktig.  Jag kanske ska försöka göra en liten tårta med maccarons. Hahaha vi får se.
Nej nu ska jag göra ordning mig.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-08-09 23:08:56

Den tårtan vill Alva ha!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela