Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Dags att sova

Publicerad 2011-08-21 23:22:55 i Allmänt

Nu är det dags att sova. Annars kommer jag inte att kunna gå upp imorgon bitti. Hatar att lägga mig tidigt och vakna tidigt.
Har haft en rolig dag idag. Städade lite, var i centrum och fyndade porslin med Tasmia. Lägger upp bilder imorgon. Sedan var det ju kräftskiva hos Karishma och Tasmia. Det var mycket mat och mängden var perfekt.


Det var många olika rätter, det var kräftor, västerbottenpaj, taccopaj, persisk mat, ost och kex, bröd och sedan mina efterrätter.


Så här fina såg vi ut i hattarna som jag kanske hade på mig i 5 minuter.


 Det var inte lätt att få en bild på Simona idag.  

Här får Alva lite mat av mamma.

Annars gick kvällen väldigt snabbt, det gör det alltid på söndagar.

Melissa har kommit hem idag. Wohoo får träffa henne på onsdag, det ska bli så kul. Det känns som om vi inte har setts på hundra år. Shuchi har tagit med sig bröllopsbilderna också. Ska bli kul att se dem äntligen.

Nej nu blir det godnatt för min del.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela