Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Back again

Publicerad 2011-08-07 15:29:19 i Allmänt

Nu e jag tillbaka till stockholm och formodlingen kommer jag bli aktiv har igen. Det har varit en intensiv manad med varme och roligheter.

 Har kopt en ny dator som inte har svenskt tagentbord sa det far bli sa har.

Visst e den fin. Köpte även en rosa kamera  som I love.
Egentligen ska jag inte shoppa alls men det var sa himla billigt i Doha. Köpte en rosa datorväska från ordning och reda också.


Nu kom jag på hur man skiver åäö.
Nästa gång får det bli bilder och sånt från bröllopet. Saknar min man men det är skönt att vara tillbaka till sverige och det sköna vädret här. Nej nu ska jag försöka att röra på mig så ryggskottet blir bra.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela