Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Vilodag

Publicerad 2011-04-29 19:32:11 i Allmänt



Idag har det varit en riktig vilodag för mig och det behövdes det verkligen. Jag har inte gjort ett skit om man får säga så. Jo jag diskade 2 dagars disk precis nu, men förutom det inte mycket mera.  Jag har en dag i veckan som jag bara ska vara hemma och ta det lugnt. Annars så jobbar jag 6 dagar denna vecka.

Han också kolla på the royal wedding och det kom lite tårar.
Klänningen från McQueen var väldigt fin och hon var väldigt vacker.


Hann till och med se Paret Beckham. Stiliga men Victoria hade kunnat skippa den fula hatten.
 
Eller vad tycker ni?

Undrar hur bröllopstårtan såg ut. Kanske får man se en bild på den senare.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-29 19:40:30

Trodde inte du kollade på sånt! Tycker hon var jättefin men Daniel o Victorias bröllop var finare, plus att dom hade roligare gäster, nu fick man ju knappt se annat än en massa engelsk adel! Gillade verkligen klänningen, tärnan hade också fin klänning. Hoppas du är utvilad nu!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-29 20:03:43

jodå ibland så kan jag kolla på sånt. ja det var tråkigt att man inte såg flera man kände igen. ja klart vickans bröllop var finare.

jag är så trött idag. behöver en ledig dag till. men drömma kan man

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-29 20:58:46

Shit vad snygg David Beckham var förresten, har aldrig tänkt på honom som så snygg!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-29 22:48:46

yes mr hot he is

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela