Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Trötter

Publicerad 2011-04-10 18:43:56 i Allmänt

Idag är jag Trötter. Är så trött att jag skulle kunna gå och lägga mig nu, men det ska jag ju inte göra.
Jobbade från 8 i morse till 17. Inte nog med det, åkte direkt från Uppsala till jobbet.
Trodde inte att jag skulle kunna vakna 5.30 i morse eftersom jag skulle åka tidigt från Sävja. Men det gick bra men som vanligt fick jag springa som en galning till bussen.

Kalaset blev lyckat, men jag tror att min brorsa började ana på morgonen att det skulle hända något eftersom de ringde från ett blombud och sa att han han skulle få blommor.
Han visste dock inte vilka som skulle komma. Det var kompisar från Stockholm och deras familjer, kusiner och Karishma och Tasmia med deras mor och far.

Det var alldeles för mycket mat, men det är precis som vanligt.
 Grabbarna eller männen verkade nöjda med förätterna.



Maten och efterrätterna blev lyckade. Tårtan blev god. Jag smakade inte på den, men det var det gästerna sade. Den var verkligen stor, det syns inte på bilderna. Tårtan kunde ha varit för 25 pers.

Nu får det bli mat och sedan däcka kanske. Imorgon en ny dag och dags att återgå till träning och ett hälsosamtliv som jag inet har levt den senaste veckan.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-12 08:58:29

Såg mucho gott ut! Melissa är såååå söt! En riktig liten mininoppan, så kommer dina barn att se ut!

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-13 20:45:17

Hehe jag hoppas det. Själv var jag ful som stryk vid melissas ålder

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela