Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Trött som sjutton

Publicerad 2011-04-06 17:18:03 i Allmänt

Idag har jag haft en jobbig dag. Många sjuka på jobbet och har fått försöka ordna folk till avdelningarna samtidigt som jag hade massor av annat att göra. Det gick nog ganska bra tillslut. Men jag är iallafall trött som sjutton gubbar som Melissa skulle ha sagt. Jag orkar ingenting, men måste laga mat för brorsan kommer. Ska slöa lite först.

Grattis Ninni Som fyller 25 år idag. Hade bakat en kaka eller något om jag hade varit i Uppsala.

Igår var Karishma och Tasmia här:  Jag fick så fina presenter av dem.



Paketet innehöll detta:


Underbart fint. Det kommer bli mycket bakning från boken. Precis i min smak. Me like. Älskar färgglada saker.
Imorgon ska jag ju baka så då kommer det nya bilder upp.

Kommentarer

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela