Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Tillbaka

Publicerad 2011-04-26 19:38:26 i Allmänt

Hej på er. Nu är jag äntligen tillbaka efter nästan mer än en vecka. Har inte mått så bra förra veckan och sen var släkten här så det var full rulle hela helgen. Det hr bara varit mat mat och mat. Det blev riktigt lyckat, trodde inte det. Inte för att jag åt av allt som jag hade lagat. Här kommer det lite bilder från släktmiddagen


Ja det var riktigt kul och snart om en helg blir det middag igen då Tania kommer med hennes man.

Bakade en ny tårta. Den tårta som blev bäst. Kanske inte utseendet men innehållet.



Det var

Chokladbotten på amerikanskt sätt med lite kaffesmak. Ganska kladdig
Ett lager med kokosmousse och färska jordgubbar
Ett lager med hokladgrädde och färska jordgunnar.
Sugarpaste med vaniljsmak.

Undrar vad jag ska göra för tårta nästa gång. Har ni något förslag? Tänkte baka en till 7 maj så skriv vad ni vill äta.

By the way Ninni hade med sig en riktig smarrig efterrätt. Gå in på hennes blogg för att kolla vad det var för något. Mums

Kommentarer

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-26 22:00:43

Kul att du är tillbaka! Allt var jätte gott, ser fram emot nästa middag..skulle vara gott om du gjorde en tårta på färska bär och vaniljkrääääm =)

Postat av: Anonym

Publicerad 2011-04-26 22:33:49

Kul att du är tillbaka! Allt var jätte gott, ser fram emot nästa middag. Du får gärna baka en bärtårta med vaniljkräm till nästa event.

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-27 21:46:34

Jag får se Ninni. Gillar inte att göra bärtårtor, men vem vet kanske blir det en med vaniljfylning

Postat av: Winnies

Publicerad 2011-04-27 22:43:09

Ja bär! :-D

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela