Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Städ söndag

Publicerad 2011-04-17 14:04:08 i Allmänt

Idag har det varit en riktig städ söndag. Jag hade egentligen ingen energi, men var verkligen tvungen att städa. Det har varit ett kaos här de senaste  månaderna känns det som.
Jag passade på att ordna alla baksaker också. Såg då att jag beställt  färger som jag redan har. Typiskt mig.
Egentligen kan jag städa mera, men jag tror att det får räcka för idag. Får se om jag orkar göra något senare.

Tänkte att jag skulle baka lite salta kakor till mig, men då tog energin slut. Jag orkar alltid mest när jag har typ jobbat  timmat och sen varit och tränat då orkar jag mer än när jag är ledig en dag.
Som igår, kom jag hem efter en lång dag och ställde mig och bakade en american choclate cake med choclate frosting. Det tog ganska lång tid att göra den. Den såg ut att bli bra iallafall. Tänkte att jag skulle bjuda Karishma på kakan eftersom hon fyllde år igår. Så nu står den och väntar på henne när hon kommer tillbaka till Vällingby ikväll.




Den ska egentligen vara i lager, men det får bli när alla kompisarna kommer samtidigt.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-17 14:36:51

Ser sjukt god ut!!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-17 15:55:46

Jag ska baka till er också snart

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela