Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Nya baksaker och annat smått och gott

Publicerad 2011-04-15 20:36:45 i Allmänt

Äntligen fredag och dessutom en solig fredag. Härligt. Hoppas att det är lika fint väder imorgon.

Har beställt lite nya saker från Kakburken. Lite utstickare och färg.

Sen köpte jag sugarpaste och lite annat smått och gott. Tänkte baka en ny tårta nästa vecka när släkten kommer på middag. Ännu en tjejig tårta.

Fortsatte att kolla in lite nya ringar idag. Helena jag önskar mig denna ring.

Helena denna kostar bara 11000kr på Hallbergs. Bara så du vet.

Väntar fotfarande på att mina sareesar ska komma. Kanske kommer en nästa vecka.
Ni som gillar sareesar kolla in på www.benzerworld.com
Dem har fantastiska fina sareen, men även fantastiska dyra priser på dem.

Väntar även på lite av mitt bröllopssmycken som borde komma i slutet av april.



Jag kan inte sluta att kolla på det. Jag har bara köpt den tjocka halsbandet eftersom det skulle bli alldeles för dyrt för det andra också. Det har tagit nästan 3 månader att göra det eftersom det görs i Indien och det är handgjort. Köpte örhängen till det också.
Ska bli så spännande att se.
Den som väntar på något gott.....

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-15 20:42:48

Vilken dag ska du ha middag, jag och Alva checkar in! :) Ha ha...

Jag ordnar ringen, denna månad får vi Alvas första barnbidrag så vi kan ju använda det till något bra, dvs ännu en ring till Noppan!

Du kommer att vara så fin på bröllopet, önskar verkligen att jag kunde vara där!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-15 21:02:01

hahaha checkar in i mitt vardagsrum.

Jag hoppas att jag är fit tills dess. Ja men vad bra, bästa presenten får jag ju av Alva wooohooo

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela