Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Need a holiday

Publicerad 2011-04-05 18:21:02 i Allmänt

Känns som om det vore skönt med lite holiday. Jag har haft ganska fullt upp med jobb och det har varit intensiva veckor. Kanske inte så långa dagar jag brukade ha, men det var mycket på en gång. Får hjälpa till lite här och där. Visst är det kul, men man blir ganska sliten ganska snabbt. Så nu behöver jag lite semester känner jag.
Pratade med min chef om Seychellerna. Han har varit där några gånger och jag har alltid velat åka dit någongång. Han tyckte att jag skulle åka dit snart eftersom det har förändras mycket alla de gånger han varit där. Ja men jag får nog vänta med Seychellerna några år iallafall.

I sommar ska jag på bröllopsresa till Malaysia. Det blir ingen lång visit men det blir två olika ställen.
Första stoppet är Lankawi som verkar vara ett paradis.
Kolla in dessa bilder 
Berjaya Langkawi Resort

Det är i detta paradis som vi har bokat rum.

Ja rummen är hur fina som helst och man kan få en egen bungalow mitt ute i vattnet.
Vi ska vara där i 3 dagar.
Därefter ska vi shoppa loss, eller jag ska shoppa loss i Kuala Lumpur i 2 dagar.

Hittade detta fina lyxhotel som inte var så dyrt.

Hotel Istana
 
Ligger centralt så då slipper man åka buss eller taxi. Ska tydligen ligga bakom en shoppingmall så det passar mig perfekt.
En kollega har precis varit i Malasyia. Det var underbart och sen sa hon att jag skulle bli galen för dem hade perfekt shopping.

Jag längtar och längtar, synd att vi inte kunde vara borta lite längre, men det får bli en annan gång.¨

Nu ska jag drömma mig bort en stund.

Kommentarer

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-05 20:34:43

Ser underbart ut! Ni kommer att få det lovely!

Postat av: Kattis

Publicerad 2011-04-08 12:52:22

WoW! Ser jättefint ut!

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela