Nupurs mat

Nyttig, god, onyttig ja mat av alla slag

Några ord innan jag däckar

Publicerad 2011-04-14 22:24:01 i Allmänt

Har inte varit så social denna vecka som by the way har gått så fort. Jag har jobbat jobbat och jobbat och tränat tränat och tränat. Hoppas att jag kan vara lite mer social nästa vecka.
Har fullt upp på jobbet med semesterplanering som inte är det lättaste att göra, men det ska nog gå på något sätt.

Nu har jag äntligen varit och beställt dem underbara ringarna som jag drömt om och om några veckor blir dem mina.

Visst är dem vackra. Detta är verkligen Nupur ringar. Synd att man inte kunde köpa sånt här ofta. Nästa gång jag köper något sådant blir väl år 2075.
Dem ska ingå i mitt bröllopsguld.

Hittade denna  snygga skinnjacka från H&M när jag var på väg för att beställa ringarna. Kanske köper jag den när vi fått lön.
Jag passar kanske inte i den, men det bryr jag mig inte om. Vill ha den ändå.

Jag önskar att jag vore lång så att allt skulle sitta fint på en. Jag nöjer mig med 10 cm.

Här kommer lite saker som jag investera i, inte nu men efter min bröllopsfest.

Kitchenaid
I love this. Kitchenaid borde sponsra mig med denna eftersom jag bakar så mycket. Vill ha

Detta fina tårtfat från Cervera. Kan jag drömma om eftersom det är ett väldigt fint pris på det. Men det kostar att investera.

Och självklart en servis från Rörstrand


Ja jag kan nog hitta en massa saker. Nej nu ska jag fortsätta att drömma vidare.

Kommentarer

Postat av: Tanja

Publicerad 2011-04-15 04:53:58

Ringarna e skitsnygga noppla...me like a lot...nar du val har bestallt nagra at dig kan du val bestalla at mig ...jag har ju trots allt fyllt ar...jag skulle vilja ha en diamant ring med en rosa sten..det skulle du kunna unna...ma jag tro...

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-15 10:42:47

Men självklart du kan få en år 3075 när vi inte lever. dock tror jag att jag aldrig mer kommer att ha råd med flera ringar. Ja visst är dem snygga

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-15 19:46:05

Ååååå vilka ringar! Me like...Vart har du köpt ringarna?

Varför tar du inte och önskar dig dessa saker i bröllopspresent? Perfekta presenter ju.

Jag tror visst att du passar i jackan, jag önskar mig också några centimeter till, då kanske man kunde ha alla dessa snygga långklänningar som finns nu.

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-15 20:08:22

Ringarna är beställda på Guldfynd Juvel. Dem är alldeles för dyra att önska sig i bröllopspresent eftersom det är diamantringar. Men Helena du får gärna köpa en till mig hahahahahaa.

Ja jag tycker att vi båda kan önska oss några centimeter

Postat av: Helena

Publicerad 2011-04-15 20:41:08

Jag menade att du kunde önskade dig servisen och bakgrejerna!

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-15 20:46:44

nej men helena nu blir jag lite ledsen. jag trodde att du ville köpa ringarna till moi

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-15 20:46:57

nej men helena nu blir jag lite ledsen. jag trodde att du ville köpa ringarna till moi

Postat av: Nupur

Publicerad 2011-04-15 20:47:49

och jag som trodde att du ville köpa ringarna. bääää

Kommentera inlägget

Publiceras ej

Om

Min profilbild

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Prenumerera och dela